Naivně stylizovanou Markétku v dětských šatech a s nafukovacími balónky v ruce vytvořila Tamara Morozová, která rovněž náležela do ansámblu stínů. Duet Markétky s Donem Juanem tvořil jeden z vrcholů.
La Morte norské mezzosopranistky Tone Kummervold měla plnou uměleckou přesvědčivost, stejně tak Tamara Morozová coby Markétka.
Velmi působivě jej neustále provázejí „Stíny“, které komentují dění. Je to šestice výborných a navíc sezpívaných zpěvaček (Magdaléna Hebousse, Yukiko Kinjo, Tamara Morozová, Veronika Hajnová, Kateřina Jalovcová a Stanislava Jirků), jejichž hlasy spolu až neuvěřitelně barevně ladí. Tamara Morozová se také velmi úspěšně objevila v roli Faustovy Markétky.
Z dalších postav nelze pominout výkon sopranistky Tamary Morozové, dle mého soudu dalece převyšující i zmíněnou Korosunovou. Morozová se objevuje na scéně hned v úvodu, coby členka šestihlasého ansámblu Stínů. Kromě pěveckého projevu zde zanechá silný dojem i herecky, v černém koženém kabátu s kloboukem skutečně evokuje členku gestapa – jak příznačné právě v Schulhoffově opeře. Její stěžejní pěvecký part je však postava Markétky. Té se ujala velmi profesionálně, předvedla svou zajímavou temnější barvu hlasu a s technickou jistotou podala i velmi vypjatá místa.
Tamara Morozová předvedla působivou kreaci Markétky…
Václav Bečvář, operajournal.cz
V podstate všetky úlohy si nárokujú dramatické hlasy a v Bieitovej réžii aj extrémne herecké nasadenie. Nórska mezzosopranistka Tone Kummervold zdolala rolu La Morte kvalitným materiálom a podobne možno kvitovať aj výkony Victorie Korosunovej v trojpostave Ženy, Reholníčky a Donny Anny či Tamary Morozovej ako Margaréty a jednej z Tieňov.
..